ACCTO - Onze aanpak

Binnen ACCTO wordt aan elke klant een centraal aanspreekpunt toegewezen, de zogenaamde 'dossierverantwoordelijke'.

Uw dossierverantwoordelijke is als het ware uw rechterhand. Dit wil zeggen dat de verantwoordelijke instaat voor volgende zaken:
     • De gegevens worden samen met bekwame dossierbeheerders verwerkt in de boekhouding,
     • Door een korte opvolging van de boekhouding, kan hij zich bekommeren over de grote lijnen en evoluties van de onderneming.
        Zo kan er steeds op korte termijn bijgestuurd worden,
     • De verantwoordelijke adviseert u omtrent fiscale en sociale beleidspunten,
     • Hij probeert samen met u het maximale uit de onderneming te halen,
     • Alle documenten worden digitaal bewaard. Dit zorgt er voor dat we de nodige gegevens vlug kunnen bezorgen aan u of diverse belanghebbenden.

Deze persoon zorgt ervoor dat alles wat afgesproken werd met de klant uitgevoerd en toegepast wordt. De all-round communicatie wordt volledig door de dossierverantwoordelijke op zich genomen.

ACCTO hecht erg veel belang aan zijn kwaliteitszorg. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden en een uitmuntende kwaliteit aan diensten te bezorgen.

Naast het technisch behandelen en verwerken van de dossiers op maat van de onderneming, dient de begeleiding en de benadering van de ondernemingen dan ook van bij de start in alle facetten van het ondernemen een toegevoegde waarde te zijn.

Verder wil ACCTO zijn imago verhogen door goed werk te leveren aan onze klanten. Het voeren van een gezonde recruteringspolitiek en behoud en versterking van de professionele aanpak van het personeel is daarbij een cruciale factor. Klantentevredenheid dient dan ook voortdurend te worden nagegaan, bewaakt en verhoogd.

Ook het behoud van een goede verstandhouding met onze externe relaties staat bij ons hoog in het vaandel. We behandelen de dossiers steeds op een professionele manier wat moet leiden tot tevredenheid van de bestaande klanten en het realiseren van nieuwe klanten.