ACCTO - Kwaliteitszorg

ACCTO hecht erg veel belang aan zijn kwaliteitszorg. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden en een uitmuntende kwaliteit aan diensten te bezorgen.

Naast het technisch behandelen en verwerken van de dossiers op maat van de onderneming, dient de begeleiding en de benadering van de ondernemingen dan ook van bij de start in alle facetten van het ondernemen een toegevoegde waarde te zijn.

Verder wil ACCTO zijn imago verhogen door goed werk te leveren aan onze klanten. Het voeren van een gezonde recruteringspolitiek en behoud en versterking van de professionele aanpak van het personeel is daarbij een cruciale factor. Klantentevredenheid dient dan ook voortdurend te worden nagegaan, bewaakt en verhoogd.

Ook het behoud van een goede verstandhouding met onze externe relaties staat bij ons hoog in het vaandel. We behandelen de dossiers steeds op een professionele manier wat moet leiden tot tevredenheid van de bestaande klanten en het realiseren van nieuwe klanten.